A SIA az Egyetemi központi informatikai rendszerek (SuccessFactors, Informatikai hibabejelentő - ticketing, Mercatus webáruház, Semmelweis wifi, Semmelweis VPN, Semmelweis mobilapplikáció, átkönyvelő rendszer) használatát teszi lehetővé. Lehetősége van a felhős szolgáltatások (például Outlook levelezés, Teams, Sharepoint) beállítására is a következő módon:

  1. a regisztráció megerősítésekor egy lépésben kéri a felhős szolgáltatásokhoz való hozzáférést,
  2. egy későbbi időpontban, az Önkiszolgáló portálra történő bejelentkezést követően, az O365 aktiválása menüpontra kattintva választja a felhős szolgáltatások aktiválását.
Az adatok megadása után - a "Tovább" gomb megnyomásával - Ön az információbiztonsági nyilatkozati lapra jut.

Az aktiválás megkezdése előtt kérjük tanulmányozza át tájékoztató videónkat, amely az aktiválás és átállás lépéseit részletezi.